Заходи щодо організації дистанційного навчання учнів під час карантину (з 12.03.по 11.05.2020р.)

З 12.03.по 03.04.2020р в закладах загальної середньої освіти призупинено навчальний освітній процес.

Продовжити навчання учнів, використовуючи технологію дистанційного навчання.

1. Організувати навчання школярів відповідно до календарних планів на II семестр 2019/2020н.р.( крім уроків узагальнення та тематичного контролю).

2. Проаналізувати календарно- тематичне планування, визначити теми, які при відновлення навчання можна ущільнити, які учні можуть вивчити самостійно, а які потребують детального пояснення.

3. Створення груп для спілкування з учнями в мессенджерах Viber, Telegram, WhatsApp та соціальній мережі Instagram.

3.1.Інструментами спілкування у дистанційному навчанні визначити:

– Електронна пошта (для організації спілкування викладача й учня, а також учнів між собою);

– Форум з певної проблеми або теми

– Чат: текстовий, голосовий, аудіовідеочат.

Viber (миттєвий обмін повідомленнями для передання завдань учням для подальшого виконання), Telegram, WhatsApp.

– Відеоконференція – це конференція реального часу в on-line режимі. сервісів для організації групового веб-консультування на сьогодні є Skype, Google Hangouts.

– Соціальні спільноти - Facebook можна використовувати для отримання завдань учнями, проведення консультацій, взаємообміну довідковою інформацією, проходження тестів та ін. шляхом організації спільноти.

3.2 Розкривати нову тему, давати нові знання, провокувати думки можна також, використовуючи:

· тематичний контент Youtube (тематичне відео, короткі ролики, фільми-екранізації, освітні канали, фільми BBC або National Geographic)

· інфографіку;

· аудіо-книги, інтерв'ю з цікавими людьми;

· youtube-канали викладачів-предметників;

· блоги вчителів-предметників (за категоріями)

·

4. Вивчення програмового матеріалу за технологією дистанційного навчання здійснювати у таких формах:

· оприлюднювати завдання для самостійної роботи учнів на сайті закладу освіти , у вайбергрупі для батьків та учнів 5-11класів з відповідної теми предмету;

· оприлюднювати практичні завдання з методичними рекомендаціями щодо їх виконання;

· учителі, що мають власні блоги та сайти організують щоденне навчальне спілкування з учнями, здійснювати індивідуальну допомогу учням через Skype, Viber, WhatsApp;

· розміщувати в мережі Internet (Google Диск) мультимедійні матеріали- презентації, відеоролики, які допоможуть учневі у вивченні зазначеної теми, посилання на які розмістити на сайті закладу;

· надати учням перелік інтернет –джерел, які сприятимуть легшому засвоєнню навчального матеріалу.

· Організувати віртуальні навчальні середовища на базі

Платформами дляонлайн-навчання (Moodleі його аналоги)

онлайн-платформи Prometheus, EdEra, Coursera, ВУМ.

5. Для організації дистанційного та індивідуального навчання в закладах освіти можна також використовувати наступні веб-технології та програмні засоби.

Платформа Moodle

Платформа Google Classroom – це інструмент, що пов’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання. Завдяки платформі Classroom можна організувати проектну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання.

Веб-додаток Edmodo – освітній сайт, який являє собою усічену соціальну мережу за типом Facebook, яка дозволяє спілкуватися вчителям та учням.

Платформа LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи.

Платформа Learning.ua – містить онлайн тести, інтерактивні завдання з математики, української мови.

Платформа Stepik – безкоштовна освітня платформа та конструктор відкритих онлайн-курсів та уроків.

Хмарні сервіси (Office365, Google) для спільної роботи учнів та вчителя.

5.1Для отримання зворотнього зв’язку пропонувати учням онлайн тестування, використовуючи онлайн сервіси, платформи для створення тестів http://osvita.ua/school/method/technol/45747/

дистанційного навчання з інформатики, біології, географії «Мій клас»

https://miyklas.com.ua/

навчальної платформи з інформатики «Студія коду»

https://studio.code.org/

навчання з інформатики у Google Classroom для 7-10 класів

відеоуроків з фізики наYouTube-каналах «Павел Виктор» та «Топ Школа»

https://www.youtube.com/user/pvictor54

https://www.youtube.com/user/Ozverinchik

Добірка інтерактивних вправ для учнів з фізики та інформатики на ресурсі «LearningApp»

https://learningapps.org/2981892

naurok.com.ua (уроки, онлайн тести )

ed-era.com (презентація, конспекти уроків, презентації до уроків )

prometheus.org.ua ( онлайн презентації, відеоуроки, онлайн вебінари )

vseosvita.ua

biggggidea.com

еdera (лайфхаки з української мови)

ukr-mova.in.ua(мова – ДНК нації)

Prometheus.org.ua

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid

https://deutschlernerblog.de/ 11 клас німецька мова

Дівчата STEM (відповідно з планом головного філіалу) fb.com/divchataSTEM/

дистанційного навчання з математики “Matific”

https://www.matific.com/ua

5.2 Для початкових класів

· математики ( відео для перегляду

https://www.youtube.com/playlist?list=PL5vqV-t0Um0RTVxdEamQti5ztG0wBunVr

https://www.yotube/com/channel/UCugp2JTHik6cdFxs1GbEOGg

https://www.youtube.com/watch?v=74UnV6oIU9k

· української мови ( відео для перегляду https://www.youtube.com/playlist?list=PL5vqV-t0Um0RDSVFEddC3UKIvCEPT6b3z )

https://www.youtube.com/watch?v=74UnV6oIU9k

· я досліджую світ – https://www.youtube.com/watch?v=ITub7NYgY2Y&list=PLgu9fNFw3yBaQbZtKir6ksU9VhhovDw8H

· мистецтва – UROKOK.COM.UA. MAMABOOK.COM.UA

· дизайн і технології – IDEI-DEKORU.COM/

· літературного читання

· https://vseosvita.ua/library/urok-z-citanna-opuskin-kazka-pro-cara-saltana-prezentacia-3007.html

· основ здоров’я https://www.youtube.com/watch?v=NvVOm7IOa2M

· образотворчого мистецтва

· https://www.youtube.com/watch?v=ZSjuk8UdZDA

· Miyklas.com.ua інформатика 2 – 4 клас відео уроки

· 2 клас vseosvita.ua презентації.

· української мови Василь Цупа сайт НУШ 2 клас facebook.com

· Мистецтва MAMABOOK.COM.U

· Технології IDEI-DEKORU.COM

6.Після відновлення навчального процесу:

6.1.Усі завдання виконані учнями самостійно проаналізувати та оцінити. Це дасть можливість побачити рівень засвоєння матеріалу, вивченого самостійно.

6.2.Першим провести урок застосування знань умінь і навичок, урок узагальнення та систематизації знань з теми, вивчених за технологією дистанційного навчання.

6.3 Контрольні заходи з навчальної дисципліни (предмета) при здійсненні підготовки за дистанційною формою навчання включити проміжний контроль знань, умінь та навичок, набутих учнем у процесі навчання.

6.4 Усі контрольні заходи здійснювати відповідно до рішення навчального закладу дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку за умови забезпечення аутентифікації того, хто навчається.

6.5 Зберігати для оцінки діяльності учня та корекції отриманих знань

документи планування навчального процесу (навчальні програми, навчально-тематичні плани, розклади занять);

відео- та аудіозаписи лекцій, уроків, завдань, пояснень, відповідей;

мультимедійні лекційні матеріали;

практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;

віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;

віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх використання;

пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тестування із автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою викладачем;

ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання;

електронні бібліотеки і посилання на них;

бібліографії;

дистанційний курс, що об’єднує зазначені вище веб-ресурси навчальної дисципліни;

інші ресурси навчального призначення.

7. Визначити рекомендовані інтернет-джерела для учнів 11 класу:

· Відеоуроки з історії України: https://www.youtube.com/watch?v=_hAdIboJxUs&list=PLv6ufBUWdRi2vc0yOzw-IJr4jRnwSJLdQ.

· Підготовка до ДПА/ЗНО:

· Курс ІСТОРІЇ УКРАЇНИ для підготовки до ЗНО https://www.youtube.com/playlist?list=PLv6ufBUWdRi3a99-jLH5Z5adiwYVv16jD

· онлайн курсу «ЗНО Фізика. Курси підготовки»

· https://course.besmart.study/course/fizika_podgotovka_k_zno-2325/

· osvita.ua (11 кл. підготовка до ЗНО з української мови, подкасти з української літератури)

· ЗНО клуб для учнів 11 класу

· Google Classroom “Математика? Елементарно

Директор школи Віра ХАРЧЕНКО

Розклад уроків під час карантину з 12.03 по 03.04 2020 н. р.

№ уроку 5 кл 6кл 7кл 8кл 9кл 10 кл 11кл
Понеділок 1 Укр. мова Математика Алгебра Англійська мова Геометрія Укр. мова Зарубіжна літ.
2 Історія Географія Укр. мова Фізика Географія Хімія Біологія
3 Муз. мистецтво Фізична культура Трудове навчання Зарубіжна літ. Фізична культура Інформатика Історія України
4 Історія Укр. Трудове навчання Рос. мова ЗВ Мистецтво
Вівторок 1 Математика Англійська мова Англійська мова Алгебра Укр. мова Алгебра Укр. мова
2 Основи здоров’я Біологія Географія Хімія Історія Укр. Біологія Біологія
3 Образ. мистецтво Трудове навчання Основи здоров’я Мистецтво Інформатика Технології Астрономія
4 Фізична культура Інформатика Трудове навчання
Середа 1 Укр. літ Етика Образ. мистецтво Укр. мова Англійська мова Укр. літ Англійська мова
2 Трудове навчання Укр. мова Укр. літ. Історія України Фізика Історія Укр. Інформатика
3 Образ. мистецтво Всесвітня історія Географія Осн. здоров’я Гром. освіта Хімія
4 Муз. мистецтво Фізична культура Мистецтво Фізика Геометрія
Четвер 1 Англійська мова Зарубіжна літ. Геометрія Біологія Алгебра Англійська мова Укр. літ.
2 Природознавство Інформатика Біологія Основи здоров’я Всесвітня історія Географія Алгебра
3 Інформатика Основи здоров’я Інформатика Рос. мова Хімія Фізична культура Всесвітня історія
П’ятниця 1 Зарубіжна літ. Укр. літ. Фізика Геометрія Укр. літ. Зарубіжна літ. Нім. мова
2 Фізична культура Історія Зарубіжна літ. Укр. літ. Біологія Всесвітня історія Фізика
3 Етика Муз. мистецтво Хімія Всесвітня історія Інформатика Фінансова грамот. Географія
4 Правознавство Фізична культура

Про організацію освітнього процесу

з використанням технологій

дистанційного навчання.

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 13.03.2020 №1\9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину» та наказу сектору освіти Нижньосірогозької районної державної адміністрації№142\01-17 від 13.03.2020 «Про організацію навчання в закладах загальної середньої освіти району під час карантину». На підставі пункту4.2. Положення про дистанційне навчання, затверджене наказом МОН від 25.04.2013 №466. У зв’язку з вимушеним призупиненням навчальних занять, вчителям

НАКАЗУЮ

1. Внести корективи до календарно-тематичного планування уроків,

та організувати дистанційне вивчення навчального матеріалу.

2. Врахувати специфіку окремих тем, визначити найбільш важливі. На самостійне опрацювання винести завдання, що не потребують докладних пояснень учителя.

3. Організувати дистанційне навчання учнів відповідно до скоригованих календарно-тематичних планів на ІІ семестр 2019/20 н.р. використовуючи веб-ресурси навчального закладу та веб-ресурси педагогів.

4. Погодити предмети та теми визначені для опрацювання дистанційно з батьками учнів та особами, що їх замінюють.

5. Для отримання зворотнього зв’язку використовувати електронну пошту, онлайн-тестування skype, «Щоденник.ua», Google Клас (Google Classroom), гр та ін

6. Завдання, які отримують учні, повинні бути конкретизовані та різнорівневі. Рекомендовано добирати завдання, що спонукають учнів до роботи з довідниковою літературою, мультимедійними програмами та ресурсами мережі Інтернет, самостійно опрацьовуючи засоби та фіксуючи результати власної пошукової роботи.

7. Усі види контрольних, практичних робіт, визначені навчальними програмами, мають бути виконані (в період визначений вчителем).

8. Рекомендувати здобувачам освіти використовувати для вивчення матеріалу освітні платформи

▪ Prometheushttps://prometheus.org.ua/
▪ EdErahttps://www.ed-era.com/
▪ edXhttps://www.edx.org/
▪ Courserahttps://www.coursera.org/
▪ Matifichttps://www.matific.com/ua/uk/home/
▪ Khan Academyhttps://www.khanacademy.org/
▪ Доступна освітаhttps://dostupnaosvita.com.ua/
▪ iLearnhttps://ilearn.org.ua/
▪ Be Smarthttps://besmart.study/
▪ ЗНО-ОНЛАЙНhttps://zno.osvita.ua/
▪ Відкритий Університет Майдануhttps://vum.org.ua/
▪ Codecademyhttps://www.codecademy.com/
▪ Duolingohttps://uk.duolingo.com/
▪ Lingva.Skillshttps://lingva.ua/
▪ Hogwarts is herehttp://www.hogwartsishere.com/

· Телеканал «Київ» який приготував телеуроки з 12 предметів (біологія, хімія, українська мова, українська література, історія України, світова історія, географія, фізика, алгебра, геометрія, німецька, англійська мови).

· Відео уроки на телеканалі Рада та Youtube-каналі Міністерства охорони здоров’я

9. Для підготовки учнів 4 та 9 класів до ДПА вчителям визначити час для консультацій та додаткових занять понеділок, середа з 14. 00 до 14.30 – учням 4 класу, 14.00- 15.00 учням 9 класу.

10. Для підготовки учнів 11 класу до ЗНО з вибраних предметів визначити час для онлайн-консультації вівторок та п’ятниця щотижня з 15.00 до 16.00- українська мова, 16.00-17.00- історія, біологія, 14.00-15.00- математика, фізика.

11. Класним керівникам

11.1 Проінформувати учнів класу та їх батьків про організацію дистанційного навчання, розклад занять на період карантину.

11.2 Систематично підтримувати зв'язок зі школярами, вчителями - предметниками, батьками щодо організації дистанційного навчання.

12. Практичному психологу розробити і надати для використання

12.1 Поради батькам та учням щодо анти паніки під час карантину.

12.2 Вправи для тренування спокою

12.3 Вправи для емоційного розвантаження

12.4 Тренінги «Формуємо доброзичливу атмосферу в родині».

Радимо скористатися!

ПОСИЛАННЯ на деякі дистанційні курси

Дистанційне навчання
http://www.testmath.com.ua/ Учні Вивчаємо математику
http://disted.edu.vn.ua/ Учні on-line система дистанційної підтримки навчання
http://dl.kharkiv.edu/ Учні Дистанційні курси НТУ "ХПИ"
http://www.urok-online.com.ua/ Учні Урок он-лайн
http://www.interneturok.ru/ Учні Коллекция видеоуроков
http://www.kharkivosvita.net.ua/cdo/index.php?lang=uk_utf8 Учні Система дистанційного навчання "Доступна освіта"
Кiлькiсть переглядiв: 489

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.